“Dixie Carter has been wonderful to me. She cares about my well being. That means more to me than anything. So I would never count out WWE, but TNA is my loyalty right now.”
Source : Gerweck
“Dixie Carter has been wonderful to me. She cares about my well being. That means more to me than anything. So I would never count out WWE, but TNA is my loyalty right now.”
TNA star Kurt Angle posted the following on his Twitter account: "To all my loyal fans, many of you ask if I am going to go back to WWE. My answer is 'no.' My loyalty lies with Dixie and TNA. Never been happier. I know a lot of you would like me to, but Dixie Carter has taken care of me. I need that kind of support, so I hope you continue to watch me in TNA. I had fun with WWE and Vince McMahon, but that was in my past. It is behind me. They gave me the opportunity, and I'm grateful but TNA is my home."
C'est pas lui qui avait eu des problèmes avec Mc Mahon ? parce que si c'est le cas, je vois pas pourquoi Vince l'engagerait. Tout compte fait si je vois : le pognon :p
bordelix a écrit:Je ne le vois pas revenir , pour la simple raison qu'il n'est plus tout jeune et qu'il n'a pas envi du calendrier démentiel de la WWE.
MIKE a écrit:Oui mais la grande question est: "est-ce que "Mr WWE" redeviendrait alors "Mr Angle"?
-old school memories-
Killswitch a écrit:C'est pas lui qui avait eu des problèmes avec Mc Mahon ? parce que si c'est le cas, je vois pas pourquoi Vince l'engagerait. Tout compte fait si je vois : le pognon :p
Je ne suis pas d'accord avec toi , [b]je pense qu'au point ou en est kurt , les trophé qu'il a glané sont amplemment suffisant pour ne pas avoir a parler d'argent